Sunday, February 3, 2013

Life Journal #1

Ermmm, entah angin monsun mane yang membisikkan sesuatu ke telingaku dan menerjah mindaku untuk memulakan sesuatu yang aku namakan anjakan paradigma.... haha... In shaa allah, ianya bermanfaat, jika tidak pada orang lain ia pasti bermanfaat pada diriku...

Aku menjangkakan setiap tahun disinari dengan kehadiran segala aura2 baik dan positif... Tetapi x semuanya ape yang kita impikan akan jadi kenyataan... That is what life has taught us!!

#Moveon #Forgethim

Itu adalah dua perkara yang aku harus usahakan sekarang ini. I tell you, susah hokehhh nk buat dua perkara tuuu... bukan x cuba tapi rasa macam x ada kekuatan untuk teruskan... macam2 yang bersarang dalam kepala ni... To do or not to do...

Aku ada lebih kurang sebulan untuk fikirkan sedalam dalamnya mengenai dua perkara ni... Aku dah janji dengan diri sendiri untuk bg masa till end of this month untuk buat keputusan untuk diri aku sendiri!!! bukan untuk orang lain tapi utk diri sendiri!!! Sila jangan mungkir janji hokehhh pd diri sendiri!!!

Mode: Monolog dengan diri sendiri...

No comments:

Post a Comment